diumenge, 1 de setembre del 2013

LA MEVA TORTOSA ESTIMADA


És la meva Tortosa estimada,
la porto dins del cor,
és quasi tota la meva vida.
doncs la comparteixo amb Aragó.

La meva terra tinc present,
el poble on vaig néixer,
Samper de Calanda,
però aquesta terra latent,
la tinc gravada en mi.

Aquí vaig tornar a nàixer,
fa quaranta anys
a Tortosa vaig venir a viure,
un temps que estimo, un passat,
a aquesta ciutat sóc feliç.
Ciutat meravellosa,
l'he vist créixer i canviar,
lluitar i seguir endavant,
Tortosa per a mi, la ciutat
més bonica del món.
Volaré com la calàndria,
altres terres visitaré,
altres mars solcaré,
per altres cels volaré,
però sempre tornaré,
a la ciutat que marca la meva vida,
Tortosa, aquí reposaré.
Els Tortosins Absents,
sempre a Tortosa estareu presents.

Glòria Fandos Gràcia - Diada de Tortosí Absent 2013