dimecres, 22 de febrer del 2012

COL·LABORACIÓ 21 I FINAL D’ETAPA DE “POESIA DE L’ANIMA” PER AL DIXA’M VORE



El 21 de febrer dimarts a "Poesia de l'ànima" del Dixa'm vore, Canal de Televisió Terres de l'Ebre dirigit per Diana Mar, he recomanat el llibre de relats, d'històries locals, de Joaquim Antoni Rabasa de Gandesa, component de "Poetes de l'Ebre" i un poema...com no, del llibre Al vent de l'Ebre, dedicat "Al nostre Delta".

De moment, us dono la "despedida", com diuen els nostres cantadors, però tornaré, amb les poesies de l'ànima i de sentiment i més coses, com també diuen els cantadors, el que no m'agradaria "seria cansar a la gent" . El meu sol de cada dia em porta a altres horitzons, reciclar i adquirir noves riqueses, com així ens porta el caminar de la vida. En el meu caminar poètic, literari, Diana Mar, presentadora i periodista em va obrir, una finestra, una porta, un balcó, com és col·laborar al programa Dixa'm vore, de la Televisió Canal es Terres de l'Ebre, que arriba en una màxima audiència a totes les capitals, pobles i poblets, fins al raconet més entranyable de les nostres estimades Terres i més enllà. Us he deixat en aquests quasi dos anys de col·laborar setmanalment uns trossets de mi, del meu cor i de la meva ànima, que ja no són meus, són vostres. Fins aviat.

Sí, continuo presidint l'Associació Poetes de l'Ebre, tots els projectes de presentacions de l'Antologia 2011, i "Els meus dies" la meva novetat d'aquest any i els recitals corresponents, preludi de Sant Jordi, omplint de joies literàries els nostres pobles i ciutats, per suposat també les meves col·laboracions a la premsa escrita, estar al dia en els mitjans de comunicació, d'Internet i Facebook.
Farè una petita pausa de l'espai poètic a Ràdio Ràpita de "Poesia per la Pau" gràcies a tots els col·laboradors, que han esta principalment de Sant Carles de la Ràpita, i d'altre poblacions de les Terres de l'Ebre i també de Barcelona i de component de l'Associació que presideixo "Poetes de l'Ebre", gràcies a tots i totes. Us tinc informats.