diumenge, 2 de maig del 2010

POESIA VIVA

POESIA VIVA


La poesia té vida,

la poesia està viva,

viu als nostres cors,

brolla dels nostres llavis...

La poesia són paraules,

la poesia té veu, té ales,

la poesia és brisa,

és vent, és aire.


La poesia em parla,

és vida, és aigua, és terra,

és pluja, és primavera.

La poesia és l'amiga

que mai em traeix.

El poema és l'amic

que sempre estima.

No és un plor,

ni un cop...

És color, és mar, és cel,

és l'univers d'amor

que tinc al cor.


La poesia és carícia

de la ment, de l'oïda,

de les fibres sensibles

de l'ésser humà...


És un camí marcat

que mai s'esborra, ni s'oblida,

ni es desfà...

Jo parlo a la poesia,

la poesia em respon...

Hi és als arbres, a les fulles,

als rius, a les muntanyes.

La poesia respira, té so,

és música, és melodia,

la poesia és tot...

La poesia està viva,

la poesia ets tu,

sóc jo...


Glòria Fandos Gracia