dijous, 24 d’abril del 2008

MATÍ DE SANT JORDI A L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL BARRI DEL TEMPLE

MATÍ DE SANT JORDI A L'ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL BARRI DEL TEMPLE

Com ja vinc fent fa anys, el matí de Sant Jordi, i a la porta de la Associació de veïns del Barri del Temple, amb la companyia i el beneplàcit del seu president Paco Roigé i part de la junta, muntem una taula a la vorera, davant la porta de la Seu, amb una mostra de la meva producció literària i un grapat de roses per complementar.

Matí fresquet i agradable, el sol anava pujant de to, vaticinant un dia d'autèntica primavera en un barri jove, modern, d'il·lusió i de futur. Dia feiner, però la gent anava i venia, i ja m'estrenava en alguna signatura de llibres, amb l'aroma de roses que venia de tot arreu. Amb música de fons, que quasi sempre m'acompanya, dels meus poemes musicats, gràcies a Tomàs Simón d'Amposta.

Dia de treball i de festa, dia prometedor, d'activitats, d'alegria. El sol em mirava de l'altre costat del carrer, em feia l'ullet amb complicitat.

La primera signatura de llibres va ser per a l'amic Jordi Angelats, conegut per tots, a Tortosa i la comarca, lluitador de les nostres tradicions, jotes, sardanes. Desitjant al nostre Jordi un feliç dia del seu sant.