divendres, 16 de maig del 2008

DESPENJARÉ ESTRELLES

Despenjaré un grapat d'estrelles del cel,

per guarnir un vestit que em cosiré

amb fil d'or i agulla de plata,

per anar al ball, a la festa d'un poble petit,

a la plaça major, guarnida amb paperets de colors,

que es gronxaran amb el suau vent,

i al caliu de la música dansaran,

enllaçades les mans,

tots els cors enamorats.

Esperaré la nit més fosca i serena,

quan els estels estiguin més contents

i la seva llum sigui més brillant.

Em faré un vestit de princesa,

jo seré una princesa d'un conte de fades,

per fora i per dins, somriurà

la meva sang i la meva pell,

i a través dels somnis fets realitats,

recercaré aquella albada de primavera,

els ulls d'il·lusió d'aquell amor,

que dorm en el meu passat,

enyorat i somniat, i que despertarà

quan pels carrers de la meva ment

es faci present la claror del sol.